Virginia Gioantă, sau Doamna Rodica, cum o cunosc copiii și părinții, este managerul bazei de sport “Persepolis”, care aparţine clubului de nataţie Aqua Sport. Din această poziţie, specialista încearcă să menţină şi să accentueze renumele şi respectul acestui brand, creat prin muncă şi seriozitate în cei cinci ani de existenţă.

tanti Rodica

Ce aţi făcut înainte de a deveni manager al unui bazin Aqua Sport?
Am avut o afacere pe cont propriu, în domeniul comerţului. De trei ani sunt la Aqua Sport şi încerc să contribui cât mai bine la întărirea poziţiei pe piaţă a acestui club.

Cât timp şi energie dedicaţi activităților administrative?
Depinde de zi, însă în general sunt conectată permanent la problemele clubului, zilnic între opt şi zece ore.

Ce planuri de dezvoltare aveţi?

Vrem să creştem numărul de copiii, să creştem numărul de clase şi să dezvoltăm aerobicul şi zumba la Persepolis. În general, încercăm să venim mereu cu ceva nou şi atractiv pentru clienții noștri care sunt în număr tot mai mare.

Care este relaţia cu profesorii şi copiii?
Foarte bună. Suntem aici ca o familie și ne leagă prietenii frumoase. Eu mereu am lucrat în colectiv. Şi când aveam firma mea eram legată de 10-12 angajaţi, aşa că nu a fost o problemă să mă adaptez în altă parte și să îmi doresc să construiesc o echipă bine sudată.

Organizaţi şedinte sau întâlniri de lucru?
Sigur că da. În fiecare săptămână avem câte o şedinţă, în cadrul căreia fiecare îşi spune părerea, analizăm ce a fost bine şi ce a fost rău, căutăm soluţii de îmbunătăţire a serviciilor.

În afară de nataţie, vreţi să dezvoltaţi şi alte sporturi, precum dans modern, Kempo sau polo?
Încercăm să ne dezvoltăm pe cât mai multe planuri. Exceptând nataţia, stăm bine şi pe sectorul de agreement. Avem fitness, aerobic, zumba, pilates, aqua gym și în curând și alte surprize.

Ce fel de abonamente aveţi?
Există o gamă largă de abonamente accesibile tuturor. Noi practicăm o politică de preţuri foarte bună, mai ales că avem o locaţie de top, fiind în Satul Francez, unde este o zonă scumpă. Privind la ce e în jurul nostru, cred că stăm bine la cest capitol.

Ce strategii există pentru fidelizarea clienţilor sau pentru ca cei mici să nu aleagă alte cluburi de nataţie?
Clientul este, în opinia mea, cel mai bun ambasador de imagine al clubului Aqua Sport. Un client mulţumit îţi va atrage şi alţi clienţi. De aceea lucrăm la un program de fidelizare. Vom oferi un abonament gratuit la unul sau două făcute, vom implementa un sistem de carduri şi reduceri, astfel încât cei care vin la noi să se simtă mulţumiţi din toate punctele de vedere.

LĂSAȚI UN MESAJ