10913468_10152621327450669_1802125171_n

 

Colecţia primăvară-vară 2015 se bazează pe nuanţele verde treetop, gri titan, grej, bordeaux Marsala, mov lavender-herb, albastru dusk blue, crem sandstone, diverse nuanţe de albastru pornind de la albastru azur şi până la albastru indigo, consideră Florin Leoveanu, brand manager Cacharel România.

Anul acesta se va pune accent pe imprimeuri, carouri şi detalii (captuşeli colorate), motive florale, Polka, Heringbone, Paisley şi nu în ultimul rând pe vedeta sezonului, Stucco.

 

România reprezintă o piaţă atrăgătoare pentru brandurile de lux, datorită unui portofoliu bogat de branduri premium din diferite domenii de activitate, portofoliu care este permanent îmbogăţit, dar şi datorită orientării şi receptivităţii populaţiei către produsele de lux, aceşti factori având o influenţă semnificativă asupra evoluţiei pieţei produselor de lux.

 

În prezent, consumatorii români de produse de lux şi-au schimbat atitudinea faţă de alţi ani, vor un raport echilibrat între calitate şi preţ, sunt prudenţi, studiind oferta.

 

“Clientul român şi-a schimbat atitudinea comparativ cu anii trecuţi. Acesta a devenit receptiv şi deschis către produsele şi serviciile de lux, pretinzând grijă şi atenţie maximă de la o companie; este în căutarea calităţii şi a raportului echilibrat între calitate şi preţ; este în general lipsit de timp şi doreşte să se simtă valorizat, preţuit, respectat; este interesat de tendinţele actuale; nu este deloc inconştient la cumpărături, ci prudent, studiind şi testând oferta şi fiind preocupat de investiţia pe termen lung. Preţul are importanţă în alegerea unui anumit produs, dar calitatea primează în faţa preţului”, mai spune Florin Leoveanu.

 

În 2014, printre cele mai căutate lucruri purtând marca Cacharel au fost pantofii în nuanţe de maro şi cogniac, accesoriile (papion, butoni, cravata, batiste etc) colorate şi costumele navy şi electric blue.

 

Cacharel, brand francez de haine prêt-à-porter şi accesorii, a vândut în cei 7 ani de activitate pe piaţa românească peste 5.000 de costume şi în jur de 6.500 perechi de pantofi. Cacharel România se aşteaptă în 2015 la vânzări în creştere cu 15% faţă de anul trecut, bazându-se pe noile colecţii ce se diferenţiază prin aspect şi calitate.

 

Vânzările Cacharel în România au crescut de la an la an, trecând prin toate etapele specifice unei evoluţii crescătoare, au existat şi perioade de stagnare sau chiar de regres, depăşite însă cu succes.

Cacharel în ediţie limitată

 

Fiecare colecţie a brandului de haine de lux Cacharel are cel mult patru produse in ediţie limitată. “În fiecare an, noutatea constă în reîmprospătarea ţinutelor prezente în colecţiile anterioare şi se face păstrând o strânsă legatură cu tendinţele şi culorile anului în curs. Colecţia clasică va fi prezentă, dar cu un aer de nou dat de micile detalii care astfel schimbă întregul aspect al ţinutei. Fiecare colecţie vine cu 3-4 produse ediţie limitată, preţurile fiind mai ridicate cu maxim 20% faţă de colecţia normală. Acestea au un impact mult mai mare, având un procentaj de vânzare foarte mare. Ediţiile limitate se regăsesc în costume din ţesături de renume, de o fineţe ridicată, cât şi în pantofii care ies din linia clasică a colecţiei”, a precizat Florin Leoveanu.

 

Cele mai scumpe produse existente în magazin sunt costumele ediţie limitată, de exemplu costumul din 70% lână Cerutti (s 160) şi 30% mătase, care ajunge la 3.300 lei.

 

Produsele care ajung în magazinele din România sunt fabricate în Franţa, Italia, Turcia. Totul depinde de model şi de colecţie. Cele mai apropiate trei magazine Cacharel de Bucureşti sunt la Sofia, Kiev şi Istanbul.

 

Brandul Cacharel a fost creat în 1962 de către Jean Bousquet, în Nimes, care a fondat în 1964 compania cu acelaşi nume. Modele Cacharel sunt caracterizate printr-un stil tineresc, luminozitate, rafinament şi culori luminoase.

 

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ