Prezentă zilele trecute la evenimentul anual organizat de Camera de Comerț și Industrie a Romaniei, Topul Național al Firmelor, editia XX, managerul general Auto Schunn, Elena Kovacs, a acordat un interviu publicației www.iClara.ro unde a vorbit despre planurile de viitor ale companiei.

iClara.ro: De 21 de ani, conduceți cu o mână de fier compania Auto Schunn, unul din cele mai importante centre autorizate de vânzări și service Mercedes-Benz din România. Dincolo de longevitatea evidentă, acest lucru este unic în țara noastră. Care este secretul succesului dvs?
Elena Kovacs: Trebuie remarcat în primul rând faptul că industria auto nu este un domeniu exclusivist al bărbaților și că o femeie poate face cu adevărat performanță chiar si în această zonă de afaceri. Consider că longevitatea de 21 de ani se bazează pe câteva principii de bază esențiale: seriozitate, eficiență și respectarea clientului. Pe scurt, deviza noastra este deviza Daimler: “The best or nothing” (n. red – cel mai bun sau nimic) iar acest lucru îl dovedim zilnic clienților Auto Schunn.

Ați primit recent, la București, în cadrul galei Nova TV, premiul “Învingând prejudecățile” iar compania Auto Schunn a fost premiată de Camera de Comerț din Arad. Ce ne puteți spune despre aceste distincții?
Aceste diplome încununează la sfârșit de an munca noastră susținută și dăruirea tuturor celor din echipa Auto Schunn. Reprezentăm în România brandul auto Mercedes-Benz,un brand cu o istorie formidabilă de 128 de ani și astfel suntem mereu în căutarea calității absolute. Pentru noi nu este doar un bussiness foarte atractiv, ci punem accentul și pe elementele de natură umană și socială.
La Gala Nova TV, am avut plăcerea și onoarea să urc pe scena premiaților alături de personalități din sport, afaceri și showbiz precum Mihai Leu, Ruxandra Dragomir, Virgil Stănescu, Amatto Zaharia, Mihaela Borcea, Monica Iagăr, Cătălin Botezatu, Dana Săvuică, Emil Săndoi, Anne Marie Bontea, Carmen Negoiță, Nicoleta Luciu, lucru ce spune mult despre valoarea evenimentului
Distincția de la Arad este una succesivă, compania noastră situându-se de la an la an ca performanțe între primele locuri din vestul țării.

Cum vedeți piața auto în următorii ani?
Piața este aceeași pentru toți, unică. Este loc pentru toată lumea iar noi ne-am creat un culoar al nostru în care reușim să ne poziționăm la vârf, indiferent de perioadele de criză ce pot apărea.

Care este planul pentru 2014 al AutoSchunn?
Targetul nostru principal este ca la anul să ne consolidăm și mai mult poziția de reprezentanță Mercedes Benz în România, lucru ce presupune investiții în elemente și de natură umană. Viziunea noastră este racordata la oameni competenți, care să fie reprezentativi pentru imaginea companiei și a brandului pe care îl reprezentăm. Vrem sa oferim tot ce este mai bun pentru clientul nostru. Am fost întotdeuna interesați de inovație și de explorarea unor lucruri pe care oamenii le caută mereu. În acest sens, un puternic aliat a fost brandul pe care îl reprezentăm, pentru că nu a existat an în care Mercedes–Benz să nu propună modele noi, inovații revoluționare și totodata repoziționarea atragatoare a prețurilor. În concluzie, reprezentăm Mercedes-Benz , o realitate frumoasă începută acum 128 de ani. Multumesc clienților noștri, echipei Mercedes-Benz România și totodată echipei Auto Schunn.IMG_2556

LĂSAȚI UN MESAJ