Ioana Bascoveanu a debutat în modă în anul 2009 când a deschis magazinul său destinat rochiilor de mireasă. “După nunta mea, am constat că în România nu există rochii de mireasă cu un stil simplu, rafinat și elegant. Pentru mine a lucra în acest domeniu, reprezintă bucuria de a descoperi feminitatea absolută. Pot spune că am cei “7 ani de acasă”, adică o experiență vastă în a cunoaște toate tipologiile de mirese, pentru a înțelege ce își doresc, ce le avantajează și cum vor să arate în cea mai importantă zi din viața lor”, mărturisește Ioana Bascoveanu.

IMG_0622

Întrebată care sunt cele mai frumoase momente pe care le-a trăit prin prisma profesiei alese, Ioana spune: “Emoția miresei la probă. Deseori, fetele vin împreună cu familia la probarea rochiei și în acele clipe ele se emoționează până la lacrimi. Sunt momente înduieșătoare. Ne bucurăm când reușim să găsim împreună rochia visurilor, acea rochie pe care orice fetiță o visează de când era mică. De-a lungul anilor, am legat prietenii cu unele din fete. Este o satisfacție mare și atunci când ele se întorc pentru a își ajuta sora, prietena, verișoara să-și aleagă rochia ori ne vizitează pur și simplu. De asemenea, mă mândresc și cu premiul acordat de compania spaniolă în anul 2011, “Best image stores”, pentru cel mai frumos magazin din întregul grup”.

Wedding Day L&L-750

Împreună cu echipa sa, Ioana Bascoveanu spune că a reușit să facă fericite aproximativ 1000 de mirese. “Este o mare realizare să poți satisface și mulțumi cerințele și pretențiile unei mirese exigente. Ținem foarte mult la imaginea brandului, mai ales că designer-ul Rosa Clará este o doamnă în adevăratul sens al cuvântului. Este foarte importantă întreaga imagine a celor doi în ziua nunții. Consiliem mireasa de la alege rochia, a accesoriilor, buchetul de flori, make-up, coafură toate să fie într-o armonie perfectă cu întreaga nuntă.

11705131_10153678445391159_6946770977899624560_n-2

Mireasa trebuie să fie superbă și să se simtă admirată. Rosa Clará este un brand spaniol cu renume și cu o experiență internaționala de peste 20 ani, cu 74 de magazine deschise în Spania, Franța, Statele Unite ale Americii, Europa Centrală și în ultimii ani cu extindere vastă în Orientul Mijlociu. Sunt mândră că am adus aceste două branduri și în România.
Simplu spus: Rosa Clará întruchipează în câteva cuvinte: simplitatea, eleganța, rafinament, iar AIRE Barcelona delicatețe, jovialitate, feerie”, a mai spus Ioana Bascoveanu pentru www.iClara.ro.

Iulia&Radu-0176

LĂSAȚI UN MESAJ