Unul din designerii preferați ai vedetelor din România, Eugeniu Garkoniță, a fost prezent zilele trecute la Milano, unde alături de echipa sa, a prezentat în premieră europeană noua sa colecție de încălțări și genți.
Capitala modei prin excelență, Milano, a găzduit în aceste zile două din cele mai importante târguri internaționale de marochinărie și încălțăminte, MICAM și MIPEL, unde dintre cele 1600 de firme din toată lumea, s-au regăsit branduri celebre precum Valentino, Moschino, Cavalli, Paciotti, Bruno Magli sau Scervino. Vizitatorii din peste 130 de țări au avut ocazia să admire noua colecție Garkony Studio din diverse texturi de piele și culori, în care modelele sunt accesorizate cu pene, broderii, sclipici sau paiete, gândite pentru a fi purtate împreună cu rucsacuri stilate, în diverse variațiuni, cu genți cu lanț, genți shopper sau clutch-uri.

”Astfel de târguri, la nivel mondial, nișate pe încălțăminte și marochinărie, sunt esențiale în activitatea unei companii ce activează în domeniul acesta și care dorește o dezvoltare permanentă, în ton cu cerințele pieții. Suntem foarte mulțumiți de impactul pe care l-am avut la această ediție a târgurilor de modă de la Milano și de noile relații de afaceri pe care le-am dezvoltat la Milano”, a arătat Eugeniu Garkoniță, care conduce brandul său alături de soția sa, Dana.

Participarea celor 11 firme românești la evenimentul expozițional de la Milano a fost organizată de Ministerul Mediului de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat în colaborare cu Federația Patronală ”Sfera Factor”, în cadrul Programului național de promovare a exportului, cu finanțare parțială de la bugetul de stat, coordonat în parteneriat public-privat prin Consiliul de Export.
Suprafața celor două târguri fashion MICAM și MIPEL au fost de aproximativ 65.000 metri pătrați, respectiv, 10.000 metri pătrați.

LĂSAȚI UN MESAJ