10418301_77748705895262404098001493753157983_n

O dată cu lansarea platformei www.BeAuthentic.ro, femeile de afaceri Dana Motoc și Mihaela Dobre s-au alăturat din mers trendului general de interacționare cu publicul consumator direct prin intermediului mediului virtual. Cu multiple funcționalități și informații, magazinul online BeAuthentic permite o navigare ușoară, permițând consumatorului vizionarea cât mai eficientă și cât mai aproape de realitate a produselor promovate. Cele două surori, Dana Motoc și Mihael Dobre, creatoarele magazinului virtual BeAuthentic, și-au împărțit sarcinile, astfel încât activitatea afacerii lor să se desfășoare organizat. În timp ce Mihaelei i-a revenit sarcina să se ocupe de achiziții, Dana este cea care are în grijă managementul afacerii. “Este o companie nouă, are abia un an, însă suntem foarte mulțumite de rezultatele înregistrate până acum. Nu ținem să avem un număr mare de produse pe site, vrem ca ele să fie speciale și de calitate. Vrem ca BeAuthentic.ro să devină în România un simbol al autenticității și calității”, spune Dana Motoc. Mai multe informații despre o afacere de succes, în interviul de mai jos.

Bussiness Woman: Cum a apărut ideea înfințării platformei de shopping online www.BeAuthentic.ro?
Dana Motoc: De-a lungul anilor, am constatat că piața online din România este invadată în proporție de 90 la sută de replici ieftine după marii designeri. De asemenea, de câte ori am călătorit în afara țării, am apreciat și am cumpărat accesorii frumoase pe care nu le-am găsit în țară. Platforma noastră online este o alternativă palpabilă de a cumpăra produse inedite și autentice de calitate. De aici și denumirea site-ului: Be Authentic.

Cu ce vine nou acest magazin virtual?
Mihaela Dobre: Cu un concept modern și avangardist de prezentare a unei game largi de bijuterii și accesorii semnate de designeri consacrați din toată lumea, inclusiv din România. Amprenta și stilul autorilor se regăsesc în întregime în creațiile lor, inspirate din cultura și tradiția țărilor din care provin. Propunem colecții remarcabile de bijuterii fashion semnate de Nakamol, LK Designs, Terero l’Argento, DUO Jewellry.

Ce fel de produse se gasi pe www.BeAuthentic.ro? Î
D.M. În acest moment, vorbim de bijuterii de la branduri internaționale precum cercei, inele, brățări sau coliere. Suntem în discuții cu designeri români și din străinate pentru ținute vestimentaee atât pentru doamne dar și pentru domni.

Care este cel mai cautat brand in acest moment de pe BeAuthentic?
M.D Nakamol Chicago, bineînțeles. Sunt brățări speciale, care au fost primite foarte bine peste tot în lume. Sunt accesorii ce se pot purta în orice situație. În câteva luni, de când am adus brățările Nakamol în țară, am observat că cele care le cumpără sunt femei peste 30 de ani, educate, cu venituri bune și de cele mai multe ori provin din medii de afaceri. În primele două săptămâni de la lansare, am epuizat tot stocul disponibil. Multe doamne cumpără aceste brățări și apoi se întorc să cumpere altele noi sau alături de prietenele lor care își doresc să aibă și ele aceste accesorii. Brățările Nakamol pot fi purtate câte două-trei pe mână, suprapuse, se potrivesc oricărei ținute și sunt inconfundabile

Cum ati descoperit bratarile Nakamol si ce impact au ele in moda romaneasca?
D.M Acum câțiva ani, mi-am cumpărat o brățară Nakamol când mă aflam într-o mică vacanță în Italia. Mi s-a părut deosebit de frumoasă și bine lucrată pentru că a rezistat foarte multe sezoane în garderoba mea. Apoi, când am început bussiness-ul BeAuthentic am avut marea plăcere să redescopăr brandul Nakamol. Aceste brățări sunt realizate din materiale naturale precum piele, cristale de Bohemia și pietre îmbinate întotdeauna cu metal fără nichel și placat cu aur sau argint. Ele au influențe stilistice din zona țărilor asiatice Thailanda și Vietnam. Designer-ul lor, Nakamol Sussman născută în Thailanda dar stabilită în Chicago, se bucură de o foarte mare apreciere în rândul stiliștilor și al revistelor glossy din SUA.

Cum preconizați că va arăta proiectul BeAuthentic peste 5 ani?
Vrem ca site-ul să fie un simbol al autenticității și al calității. Fiecare produs reprezentat de noi este atent studiat și verificat. Înainte să-l propunem clienților noștri, avem grijă să vedem noi cum se comportă.

Produsele comercializate de BeAuthentic se găsesc doar în mediul virtual?
Nu. Avem parteneriate cu magazinele de bijuterii Lasardo Gioielli (București Mall) și cu Luxury Avenue (Baneasa Shopping City) dar și în centre de frumusețe precum Geta Voinea Băneasa, Gaal Hair Play sau Maj Coiffure.

Care este profilul cumpărătorului BeAuthentic?
Femei educate, extrem de decente, cu venituri peste medie, care știe să aprecieze arta meșteșugului si frumusețea brățărilror

Care sunt vedetele din România care s-au îndrăgostit de brandurile reprezentate de BeAuthentic?
Camelia Potec, Ruxandra Dragomir, Mihai Leu, Matteo, Gianina Ilieș sau Adela Diaconu.

La ce modalități de publicitate ați apelat până acum pentru promovarea afacerii voastre?
Am fost prezenți la evenimente importante, precum Gala Ruxandra Dragomir, “Premiile Fundației Inimi pentru Sport”, avem o pagină pe facebook pe care postăm zilnic fotografii. De asemenea, colaborăm cu mai multe reviste glossy și suntem promovați și pe panouri publicitare din București și toată țara. Colaborăm cu agenția de PR și marketing Clara Ilie PR Agency și cu o echipă de promovare online și facebook foarte bună.

foto: Georgiana Dinu/www.iClara.ro
text: Clara Ilie
ținute Guess Marciano
locație: Cucina Burghese
make up: Cristina Bărcan

LĂSAȚI UN MESAJ